Help mee om zo veel mogelijk stemmen te krijgen!

Wij zijn in de race voor de wedstrijd Kern met Pit. Kern met Pit daagt mensen uit die een wens hebben voor hun eigen buurt, dit binnen een jaar te realiseren. Het kan om allerlei ideeën en initiatieven gaan. Zo doen  wij  met onze survivalbaan mee aan deze wedstrijd.

Wij zijn al voortvarend te werk gegaan en hebben al veel doelen gerealiseerd het afgelopen jaar;

-          Bouwen en opening van de baan

-          Oprichten van een jeugdafdeling

-          Aansluiten bij de Survivalrunbond

-          Mee doen met diverse runs

-          Investeren in kwaliteit en deskundigheid, etc.

Om deze reden vinden wij dat “De survivalvereniging Stedum” in aanmerking moet komen als winnaar voor de wedstrijd Kern met Pit.   Het verzoek is dan ook om mensen uit te nodigen om te stemmen op onze vereniging, zodat we 1500 euro kunnen winnen! Dit willen we graag gebruiken om te investeren in onze baan of de te bouwen schuur! http://www.kernmetpit.nl/Projecten+menu/Deelnemende+projecten+2016/379832.aspx?t=Realisatie+Survivalbaan+Stedum  Stemmen kan vanaf vandaag!!!!  Help mee om zo veel mogelijk stemmen te krijgen!