Contributie voor volwassenen:

De contributie wordt per jaar berekend, maar we hebben ook de mogelijkheid om per kwartaal of per maand te betalen. Je betaalt dan €48 per kwartaal of €16.- per maand. In een keer betalen heeft de voorkeur €185.- per jaar.  Hiermee mag je aan alle lessen die wij verzorgen deelnemen (afhankelijk van je leeftijd).

Je kan overigens op ieder moment instromen en zal dan naar ratio de contributie voldoen. Je wordt lid per kalenderjaar.

Schrijf je in via het  Inschrijfformulier. Deze mag je afgeven voor/na de les bij de trainer of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We hebben een huishoudelijk regelement waar ieder zich mee akkoord stelt als je lid wordt van de vereniging. Huishoudelijk regelement

Survivalbond:

Naast de contributie dien je lid te worden op persoonlijke titel van de survivalbond. Hiermee ben je dan aanvullend verzekerd mocht er zich een ongeluk voordoen. Daarnaast krijg je korting tijdens wedstrijden en het bondsblad... Kijk voor meer informatie op de website van Survivalbond

Lid worden? Je kan lid worden na een proeftraining. Wil je een keer meedoen? Meld je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Contributie voor jeugd:

De contributie wordt per jaar berekend, jeugd betaald €50.- per jaar tot 16 jaar. daarna is het mogelijk om door te stromen naar de volwassengroep